Repair Service

Het Verschil Tussen een Computer Reparatie Service en een IT-Service

Een van de belangrijkste verschillen tussen een traditionele service en een IT-service is de reparatie service. Veel mensen zijn onder de verkeerde indruk dat de IT of computer reparatie is beperkt tot de vaststelling van en het vervangen van een PC of laptop computer systeem. In feite, onder meer IT-diensten het herstellen van het systeem naar een werkende staat na de stekker uit het stopcontact is geweest. Computer service niet alleen omvat de herstelling van de systemen.

De reparatie kan variëren van het ontspannen van het gehele systeem van de grond af, verbetering van het besturingssysteem om die hogere vermogens heeft of het uitvoeren van een volledig systeem herstellen met het volledige systeem te controleren of het systeem nog functioneel. Er zijn een aantal redenen waarom mensen kiezen voor een reparatie service vergeleken met die van een IT-service.

Een IT-service is een expert die u een technische ondersteuning om uw probleem op te lossen, maar voorziet niet in de aard van de ondersteuning die u nodig heeft. De betrokken in de IT-service-technici kunnen meestal niet garanderen dat de basis-werk uit te voeren zoals degenen die worden aangeboden door een reparatie service.

De technici in een reparatie service kan enige technische informatie te kennen, maar ze kunnen niet de noodzakelijke veranderingen of reparaties zelf te maken. Bijvoorbeeld, kunnen zij niet in staat zijn om een ​​PC opstart te maken door het uitvoeren van een speciaal programma. Een reparatie service kan ook niet het geavanceerde systeem configuraties en de reguliere installatie van de software die technische kennis nodig te doen.

De elementaire onderhoud van het systeem dat wordt aangeboden door een IT-dienstverlener is meestal gratis. Het omvat de diagnose en het herstel van de problemen die worden veroorzaakt door virussen, spyware en ongeldige bestanden die zijn opgebouwd op het systeem. Vaak is de reparatieservice biedt ook dezelfde diensten die worden geleverd door de IT-professional.

Als je naar de reparatie service, maken ze eerst zorgen dat het computersysteem is stabiel en functioneel. Nadat ze ervoor te zorgen dat alles in orde is, krijgen ze in het proces van het oplossen van problemen.

Zij controleren de CPU, de schijf, het RAM-geheugen, de harde schijf, de harde schijf, het moederbord, de Core Network Components, het besturingssysteem en andere randapparatuur. De technicus analyseert de schade veroorzaakt door de verschillende problemen en dan een beslissing om het te repareren of vervangen.

Sommige reparaties kunnen worden uitgevoerd in een uur, terwijl een aantal reparaties enkele uren duren. De gemiddelde kosten van de reparatie wordt bepaald door het type probleem.

Het grootste deel van de reparaties die worden uitgevoerd door de IIT opgeleide technicus zal worden gebruikt wanneer het systeem weer in een lopende staat wordt geplaatst. De diagnostische tests die worden uitgevoerd zijn zeer belangrijk omdat ze de technicus over mogelijke problemen die kunnen voortvloeien uit de schade die aan het systeem werd gedaan gedurende de tijd dat het werd gewerkt kan vertellen.

Hoewel een IIT vakman veel computers die hardware en software problemen kunnen oplossen, is het niet altijd een goed idee om te vertrouwen op de reparatie. Wilt u misschien overwegen om de juiste ondersteuning voor uw computer.

Ondersteuning is beschikbaar die u kunnen helpen uw systeem te gebruiken zonder zich zorgen te maken over de vraag of het niet zal worden gerepareerd of. Het is niet alleen de eenvoudige reparaties die nodig zijn, maar de steun van het Windows-register, het oplossen van gereedschappen en hulp bij het antivirusprogramma's.

Als je echt wilt dat uw computer volledig functioneel te houden, is het belangrijk dat u een regelmatige toegang tot internet te behouden. Dit is een goede manier om u de vrijheid van het gebruik van de computer als je wilt en op hetzelfde moment onderhouden van uw privacy.